Export pro Zásilkovna

Tato funkce slouží pro export objednávek pomocí API rozhraní do systému zásilkové služby Zásilkovna. U konkrétní dopravy, u které bude vybrána Zásilkovna jako "speciální možnost dopravy" je třeba nejprve vyplnit nastavení připojení do API v sekci "Globální nastavení".

API klíč a API heslo zjistíte v klientské sekci Zásilkovny. Název e-shopu musí být vyplněn stejně jako "název obchodu" v klientské sekci Zásilkovny (např. pokud e-shop v systému Zásilkovny pojmenujete "Můj e-shop", musí být tento název naprosto stejný i v administraci e-shopu tzn. "Můj e-shop"), aby došlo ke korektnímu spárování v Zásilkovně.

Při registraci nezapomeňte vložit číslo Vašeho účtu. Bez čísla účtu Vám nepůjdou z administrace eshopu exportovat dobírkové zásilky do systému zásilkovna. Pokud budete v e-shopu využívat "modul váhy" a budete u produktů vyplňovat jejich hmotnost, počítejte s tím, že systém Zásilkovna hlídá hmotnost jednotlivých zásilek a nenechá Vás vyexportovat zásilky těžší než 30 kg.

Používáte-li Zásilkovnu také k odeslání zásílek přímo na adresu zákazníka např. prostřednictvím České pošty nebo DPD, je nutné po standardním odeslání zásilky do systému Zásilkovny (s jakoukoliv zvolenou pobočkou) v klientské části Zásilkovny tuto zásilku upravit a v seznamu výdejních míst změnit pobočku na požadovanou službu.

 

Pro snazší orientaci v objednávkách naleznete nahoře nad seznamem odkaz na permanentní filtr, který umožňuje upřesnit, které objednávky se mají v seznamu zobrazovat. Máte tak možnost určit, že se nemají zobrazovat objednávky s jiným způsobem dopravy nebo objednávky, které jsou již vyřízené. 

Po nastavení permanentního filtru stisknete tlačítko ULOŽIT FILTR. Toto nastavení zůstává uloženo v databázi a není nutné je tedy nastavovat při každém exportu. Následně vyberete objednávky, které chcete exportovat do systému www.zasilkovna.cz. Pokud chcete u některé objednávky upravit údaje, stačí kliknout na odkaz ZOBRAZIT DETAILY ZÁSILKY u konkrétní objednávky a údaje upravit. Pokud např. nepracujete s označením objednávky "Zaplacená", automaticky se Vám do exportu přenese i dobírková částka. Pokud je tedy objednávka s platbou převodem či kartou, musíte v detailu zásilky odmazat dobírkovou částku, abyste po zákazníkovi nechtěli zaplatit podruhé.

Zároveň je možné přidat zásilku do exportu i ručně přes odkaz PŘIDAT ZÁSILKU RUČNĚ

Jakmile budete mít vybrané požadované objednávky klikněte v pravém menu na tlačítko dle Vašeho výběru. API odešle informace přímo do systému zasilkovna.cz.

Technickou podporu k systému www.zasilkovna.cz je nutné žádat přímo na portálu www.zasilkovna.cz.

<< Zpět