Export pro Zaslat.cz

Export umožňuje exportovat objednávku do systému Zaslat. V rámci exportu se vrátí číslo zásilky (tracking) a případně i štítky pro jednotlivé zásilky.

Nastavení

Nejdříve je nutné provést registraci a získat API klíč. Oboje provedete přímo v administraci e-shopu
administrace e-shopu > nastavení > ext. aplikace > Zaslat > tlačítko "Získat nový API klíč".

Po vyplnění formuláře dojde k registraci zákazníka na straně Zaslat.cz a e-shop získá potřebný API klíč. Tento proces je zcela automatický.

Po úspěšném získání API klíče vyplníme výchozí nastavení pro službu Zaslat.cz jako je výchozí váha (doplní se automaticky v případě, že není váha u objednávky vyplněna nebo není aktivní modul vah), výchozí velikost a další.

 

 

Popis nastavení:

 

Prostředí - nastavíme hodnotu na  "Ostré".

API klíč - jakmile máme provedenou registraci přes tlačítko "Získat nový API klíč" a vše proběhlo zobrazí se v poli "xxxxxxx". Pokud je pole prázdné je třeba získat  API klíč pomocí tlačítka  "Získat nový API klíč".

Adresa - Klikneme na tlačítko "Adresa", kde se nám nabídne výběr svozových adres. Vybereme požadovanou adresu a klikneme na tlačítko "Uložit". Pokud se adresy nezobrazí není pravděpodobně vložený API klíč.

Výchozí velikost - Vložíme výchozí velikost zásilky.

Výchozí váha - Vložíme výchozí váhu.

Datum vyzvednutí - Nastavíme výchozí datum pro převzetí zásilky kurýrem. Tento datum se automaticky předvyplní při exportu a lze jej pro každou jednotlivou zásilku změnit.

Typ dopravy - Nastavíme v podle používaného typu přepravy. Nejčastěji se bude jednat o Příležitostný svoz - štítky si tiskne zákazník.

Velikost papíru - Nastavíme velikost papíru na který budeme tisknout štítky.

Číslo účtu - Vyplníme číslo účtu pro vybrané dobírky

 

Přiřazení služeb k dopravám

V tomto nastavení je třeba určit jakým přepravcem se má přepravovat daný typ dopravy, který máte vložený v e-shopu.

V případě Zásilkovny a Balíkovny je nutné nastavit pole "Odevzdání zásilky na pobočce"  na hodnotu "ano". V tomto případě se neobjedná svoz zásilek a zásilky je nutné odevzdat na odběrném místě.

 

Export

Samotný export naleznete v administraci e-shopu > objednávky > export do Zaslat.cz
Doporučujeme si nejdříve nastavit Permanentní filtr, který bude předvybírat objednávky, které jsou připravené k odeslání

Následně zvolené objednávky vybereme zaškrtnutím. U každé objednávky máme možnost tlačítkem upravit parametry, se kterými se odešle na přepravce pomocí tlačítka "Detail" . Následně klikneme v pravém menu na tlačítko "Exportovat do API Zaslat" a objednávky se odešlou. Po provedení exportu se vrátí seznam zásilek a štítky (podle jednotlivých přepravců) nebo popis chyby.

V pravém menu se zároveň nachází přehled přehled odeslaných balíků a možnost přihlásit se přímo do rozhranní služby Zalsat.cz
Pro přihlášení není nutné zadávat jméno a heslo. K přihlášení dojde automaticky.

 

<< Zpět