První kroky v novém e-shopu

  1. Nejprve Vám doporučujeme projít si kompletní nastavení elektronického obchodu (menu NASTAVENÍ).
  2. Pokud nemáte na e-shopu zpracován individuální grafický design, je možné provést editaci grafické hlavičky přímo v administraci. Tuto editaci naleznete v administraci - OBSAHOVÉ STRÁNKY - ZÁHLAVÍ ESHOPU.
  3. Zkuste vložit první kategorie a zboží v sekci KATEGORIE A PRODUKTY. Následně zkontrolujte jak se jednotlivé zadávané položky zobrazí v rozhraní pro zákazníka.
  4. Při "ostrém" plnění e-shopu se pokuste vžít do role zákazníka a rozvrhněte prodávané zboží do kategorií, aby bylo co nejsnadněji dostupné i pro zcela nového návštěvníka Vašeho e-shopu.
  5. Začněte zadávat jednotlivé položky zboží. Do názvu se snažte uvést i klíčová slova, pod kterými může toto zboží zákazník hledat. Klíčová slova také uveďte do krátkého popisku.
  6. Již po prvních zadaných položkách zboží si projděte část o marketingu e-shopu, která Vám objasní způsoby jak propagovat Váš e-shop a získat nové zákazníky. Většina rad totiž začíná již u zadávání zboží, a proto doporučujeme mít způsoby propagace nastudované předtím, než začnete zadávat všechny prodávané položky zboží. Tyto informace naleznete v sekci Často kladené dotazy.
  7. V sekci OBSAHOVÉ STRÁNKY - STATICKÉ STRÁNKY si vytvořte informační stránky pro zákazníka - KONTAKTY, VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY, RADY K NÁKUPU, apod.
<< Zpět