Propojení s API České pošty

E-shop umožňuje přímý přenos zásilek do systému České pošty. Pro zprovoznění propojení je nutné získát přístupový klíč, s čímž vám pomůže váš obchodní zástupce u České pošty.

Postup u ČP

  1. Pro získání přístupů k API je potřeba kontaktovat Vašeho obchodního manažera. Obchodní manažer Vám pomůže s registrací, počátečním nastavením a přidělí práva. Který je právě Váš se dozvíte zde: Obchodní manažeři.
  2. Ke svému účtu se po získání přístupových údajů přihlásíte na stránkách Pošta Online. V záložce Služby pro firmy je přistup ke Správě B2B profilu, kde si můžete vytvářet a měnit klíče, kterými je potřeba zašifrovat request, jenž bude posílán na API.

Po příchodu emailu s přihlašovacím jménom a SMS zprávy s přihlašovacím heslem se přihlašte na Pošta Online. Poté v záložce Služby pro firmy klikněte na Správa B2B profilu

 

Po kliku na Spravovat budete vyzváni ke vložení SMS kódu

 

Zobrazí se souhrn informací o Vašem účtu a můžete si generovat API klíče. Klíče se generují s datumem platnosti OD a mají platnost neomezenou, nebo do začátku platnosti nového klíče.

Postup v e-shopu

Po provedení aktivace u České pošty je nutné provést nastavení v e-shopu. Toto nastavení se nachází v Nastavení > Ext. aplikace > Česká pošta. Zde je potřeba vyplnit všechna pole v sekci Přihlašovací údaje do API a Nastavení API.

Poté je propojení připraveno a v exportu objednávek pro ČP se zpřístupní nové možnosti přenosu.

Tím je nastavení hotovo, doporučujeme při prvních přenosech u několika zásilek zkontrolovat správnost údajů a nastavení služeb.

<< Zpět