Export pro GEIS
Tento export slouží pro export CSV souboru určeného pro zpracování v aplikaci GClient společnosti GEIS.
Výsledný CSV soubor je nutné uložit do počítače a následně nahrát jako standardní import a přímo v aplikaci GClient doplnit o další informace a zpracovat. Postup importu CSV souboru to aplikace GClient je popsán v manuálu, který je možné vyžádat přímo od společnosti GEIS.
Pro snazší orientaci v objednávkách naleznete nahoře nad seznamem odkaz na permanentní filtr, který umožňuje upřesnit, které objednávky se mají v seznamu zobrazovat. Máte tak možnost určit, že se nemají zobrazovat objednávky s jiným způsobem dopravy nebo objednávky, které jsou již vyřízené.
Po nastavení permanentního filtru stisknete tlačítko ULOŽIT FILTR. Toto nastavení zůstává uloženo v databázi a není nutné je tedy nastavovat při každém exportu. Následně vyberete objednávky, které chcete exportovat do systému GEIS. Pokud chcete u některé objednávky upravit údaje, stačí kliknout na odkaz ZOBRAZIT DETAILY ZÁSILKY u konkrétní objednávky a údaje upravit. Zároveň je možné přidat zásilku do exportu i ručně přes odkaz PŘIDAT ZÁSILKU RUČNĚ.
GEIS Point
V e-shopu je implementována podpora pro zasílání zásilek na výdejní místa GEIS Point. Zákazníci mohou tato výdejní místa zvolit již přímo v procesu objednávky, stačí nastavit požadované dopravě speciální možnost - GEIS Point.
V seznamu "pobočka GEIS Point" je možné zvolit pobočku GEIS Pointu, na které bude příjemce moci zásilku vyzvednout, pokud je vybrána možnost "Nezasílat na GEIS Point" bude zásilka odeslána na adresu příjemce.