Export pro PPL CPL API
Export umožňuje zaslat zásilku do systému PPL, přičemž po exportu se vrátí štítky pro jednotlivé zásilky (od verze 4.901).
Nastavení
Nejprve je potřebné si vyžádat API údaje od zákaznické podpory PPL.
Po obdržení údajů je potřebné přejít do administrace e-shopu > nastavení > PPL CPL API, kde vyplníte příslušná políčka.
Nezapomeňte nastavit prostředí na hodnotu "Ostrý".
Export
Samotný export najdete v administráci e-shopu > objednávky > export do PPL CPL.
Po označení objednávky, je potřebné v pravém menu kliknout na tlačítko "Exportovat do API PPL CPL". Buď se Vám vrátí štítek nebo se zobrazí chyba (pokud je zásilka špatně vyplněná).
Stav exportu je označený proužkem na začátku řádku s objednávkou. Žlutý proužek značí, že objednávka ješte nebyla exportovaná, modrý proužek značí, že objednávka je vybraná a šedý/žádný proužek značí, že objednávka už byla exportovaná.