Export pro PPL
Tato funkce slouží pro export objednávek do souboru CSV ve formátu platném pro zásilkovou službu PPL. Vygenerovaný soubor již poté stačí importovat do systému PPL podle návodu, který Vám dodá obchodník PPL.
Nahoře nad seznamem objednávek naleznete odkaz na permanentní filtr, který umožňuje upřesnit, které objednávky se mají v seznamu zobrazovat. Máte tak možnost určit, že se nemají zobrazovat objednávky s jiným způsobem dopravy nebo objednávky, které jsou již vyřízené.
Po nastavení permanentního filtru stisknete tlačítko ULOŽIT FILTR. Toto nastavení zůstává uloženo v databázi a není nutné je tedy nastavovat při každém exportu. Následně vyberete objednávky, které chcete exportovat do systému PPL. Pokud chcete u některé objednávky upravit údaje, stačí kliknout na odkaz ZOBRAZIT DETAILY ZÁSILKY u konkrétní objednávky a údaje upravit. Zároveň je možné přidat zásilku do exportu i ručně přes odkaz PŘIDAT ZÁSILKU RUČNĚ.
Jakmile budete mít vybrané požadované objednávky klikněte v pravém menu na tlačítko EXPORTOVAT DO CSV PRO PPL a uložte vygenerovaný soubor do počítače.
PPL Parcelshop
E-shop podporuje také výdejní místa PPL Parcelshop. Zákazníci mohou tato výdejní místa zvolit již přímo v procesu objednávky, stačí nastavit dopravě speciální možnost a to PPL Parcelshop. V administraci je možné u exportu každé objednávky výdejní místo zvolit, změnit nebo odebrat. Pro export těchto výdejních míst není třeba žádné další nastavení. V exportovaném CSV souboru se automaticky nahradí adresa adresáta za adresu výdejního místa.
Nastavení systému PPL
Nastavení v systému PPL by mělo vypadat podobně jako na následujícím obrázku:
Soupis exportovaných údajů
1) firma / jméno
2) nevyplněno
3) ulice
4) město
5) PSČ
6) dobírka
7) var. symbol
8) telefon
9) e-mail
10) nevyplněno
11) počet kusů v zásilce
12) typ zásilky
13) poznámka
14) zák. reference