Facebook Pixel
Oficiální text popisu služby z Facebook Pixel:
Facebook pixel je kus javascriptového kódu pro váš web, který vám umožní měřit, optimalizovat a sestavovat okruhy uživatelů pro vaše reklamní kampaně. Když použijete Facebook pixel můžete informace o akcích, které lidi na vašem webu napříč zařízeními provedou, využít k tomu, abyste vytvářeli efektivnější Facebook reklamní kampaně. S Facebook pixelem můžete:
-
Měřit konverze napříč zařízeními: Podívejte se, jak vaši zákazníci přecházejí mezi zařízeními, než provedou konverzi.
-
Optimalizovat doručování pro lidi, kteří akci pravděpodobně provedou: Zajistěte, aby se vaše reklamy zobrazovaly lidem, u kterých je největší pravděpodobnost, že provedou akci, o kterou vám jde (např. si něco koupí nebo vyplní formulář).
-
Automaticky z návštěvníků webu sestavovat okruh uživatelů, na který pak můžete znovu zacílit: Vytvořte si vlastní okruh uživatelů z lidí, kteří na vašem weby provedli určitou akci, tedy například navštívili stránku produktu, přidali produkt do košíku nebo si ho koupili.
-
Vytvářet podobné okruhy uživatelů: Najděte uživatele, kteří se podobají vašim nejlepším zákazníkům.
-
Provozovat dynamické produktové reklamy: Vytvářejte na Facebooku relevantní a vhodně načasované reklamy na základě toho, jaké produkty si lidé na vašem webu prohlíželi.
-
Používat Přehledy pro okruhy uživatelů: Získejte podrobné přehledy o lidech, kteří váš web navštíví.
Jak zjistím Pixel ID ?
Nejdříve je potřeba mít vytvořený pixel. Po vytvoření pixelu uvidíte v hlavičce Pixel ID, které je potřeba vložit do eshopu.
Kam vložím Pixel ID ?
Získaný Pixel ID vložíme do administrace eshopu -> nastavení -> ext. aplikace -> facebook, kde zaškrtneme možnost "Zapnout Facebook Pixel" a do pole Pixel ID vložíme získané Pixel ID z facebooku.
Které udalosti jsou integrované?
Do systému jsme integrovali následující události:
- PageView
- Search
- InitiateCheckout
- AddPaymentInfo
- Purchase
- AddToCart
- ViewContent
<< Zpět