Facebook Pixel

Oficiální text popisu služby z Facebook Pixel:

Facebook pixel je kus javascriptového kódu pro váš web, který vám umožní měřit, optimalizovat a sestavovat okruhy uživatelů pro vaše reklamní kampaně. Když použijete Facebook pixel můžete informace o akcích, které lidi na vašem webu napříč zařízeními provedou, využít k tomu, abyste vytvářeli efektivnější Facebook reklamní kampaně. S Facebook pixelem můžete:

  • Měřit konverze napříč zařízeními: Podívejte se, jak vaši zákazníci přecházejí mezi zařízeními, než provedou konverzi.
  • Optimalizovat doručování pro lidi, kteří akci pravděpodobně provedou: Zajistěte, aby se vaše reklamy zobrazovaly lidem, u kterých je největší pravděpodobnost, že provedou akci, o kterou vám jde (např. si něco koupí nebo vyplní formulář).
  • Automaticky z návštěvníků webu sestavovat okruh uživatelů, na který pak můžete znovu zacílit: Vytvořte si vlastní okruh uživatelů z lidí, kteří na vašem weby provedli určitou akci, tedy například navštívili stránku produktu, přidali produkt do košíku nebo si ho koupili.
  • Vytvářet podobné okruhy uživatelů: Najděte uživatele, kteří se podobají vašim nejlepším zákazníkům.
  • Provozovat dynamické produktové reklamy: Vytvářejte na Facebooku relevantní a vhodně načasované reklamy na základě toho, jaké produkty si lidé na vašem webu prohlíželi.
  • Používat Přehledy pro okruhy uživatelů: Získejte podrobné přehledy o lidech, kteří váš web navštíví.
 

Jak zjistím Pixel ID ?

Nejdříve je potřeba mít vytvořený pixel. Po vytvoření pixelu uvidíte v hlavičce Pixel ID, které je potřeba vložit do eshopu.

 

Kam vložím Pixel ID ?

Získaný Pixel ID vložíme do administrace eshopu -> nastavení -> ext. aplikace -> facebook, kde zaškrtneme možnost "Zapnout Facebook Pixel" a do pole Pixel ID vložíme získané Pixel ID z facebooku.

Které udalosti jsou integrované?

Do systému jsme integrovali následující události:

  • PageView
  • Search
  • InitiateCheckout
  • AddPaymentInfo
  • Purchase
  • AddToCart
  • ViewContent
<< Zpět