Jak nastavím SEO hodnoty (klíčová slova, titulek, popis)?

SEO hondoty je možné natavit následujícím elementům: produkt, kategorie, statická stránka, výrobce

Pokud nevíte, jaký obsah do těchto elementů vložit, nevyplňujte je. Pokud SEO hodnoty nevyplníte, bude se v rozhraní pro zákazníka do těchto elementů automaticky generovat určitý obsah (název produktu, kategorie apod.).

  • Titulek (HTML title) - velmi důležitý údaj pro SEO optimalizaci, obsah se zobrazuje také v záhlaví webového prohlížeče
  • Klíčová slova (HTML keywords)  - přežitek, na SEO optimalizaci nemají téměř žádný vliv
  • Popis (HTML description) - důležitý údaj pro SEO optimalizaci. U produktů se do této položky generuje krátký popis.
  • URL - důležité pro SEO optimalizaci i pro výsledný efekt hezkých URL adres, kdy namísto URL adresy generované systémem (např. shop.cz/produkt/nokia_-_6210/12321) můžete definovat téměř libovolnou adresu* (např. shop.cz/nokia-6210)

 

*při dodržení pravidel vkládání pouze povolených znaků. SEO adresa musí být unikátní (tzn. např. dva produkty nemohou mít stejnou URL adresu)

Bližší význam a obsah jednotlivých SEO hodnot hledejte na internetu v článcích o SEO optimalizaci stránek.

Editace SEO hodnot úvodní stránky e-shopu

SEO hodnoty úvodní stránky e-shopu se editují v sekci Obsahové stránky -> Statické stránky, u stránky, která je zobrazovana jako úvodní (pokud žádná taková neexistuje, musíte ji vytvořit).

<< Zpět