Jak nastavím SEO hodnoty (klíčová slova, titulek, popis)?
SEO hondoty je možné natavit následujícím elementům: produkt, kategorie, statická stránka, výrobce
Pokud nevíte, jaký obsah do těchto elementů vložit, nevyplňujte je. Pokud SEO hodnoty nevyplníte, bude se v rozhraní pro zákazníka do těchto elementů automaticky generovat určitý obsah (název produktu, kategorie apod.).
- Titulek (HTML title) - velmi důležitý údaj pro SEO optimalizaci, obsah se zobrazuje také v záhlaví webového prohlížeče
- Klíčová slova (HTML keywords) - přežitek, na SEO optimalizaci nemají téměř žádný vliv
- Popis (HTML description) - důležitý údaj pro SEO optimalizaci. U produktů se do této položky generuje krátký popis.
- URL - důležité pro SEO optimalizaci i pro výsledný efekt hezkých URL adres, kdy namísto URL adresy generované systémem (např. shop.cz/produkt/nokia_-_6210/12321) můžete definovat téměř libovolnou adresu* (např. shop.cz/nokia-6210)
*při dodržení pravidel vkládání pouze povolených znaků. SEO adresa musí být unikátní (tzn. např. dva produkty nemohou mít stejnou URL adresu)
Bližší význam a obsah jednotlivých SEO hodnot hledejte na internetu v článcích o SEO optimalizaci stránek.
Editace SEO hodnot úvodní stránky e-shopu
SEO hodnoty úvodní stránky e-shopu se editují v sekci Obsahové stránky -> Statické stránky, u stránky, která je zobrazovana jako úvodní (pokud žádná taková neexistuje, musíte ji vytvořit).